dinsdag 5 januari 2016

Verbeelding Book Challenge editie 2016

Op Kathleen haar blog kun je nu de nieuwste uitdaging zien wat betreft het boeken lezen in 2016. Hier kan je een kijkje nemen.

Zelf doe ik natuurlijk ook weer mee al heb ik vorig jaar een paar puntjes niet kunnen afvinken.
Voor mezelf doe ik daar twee uitdagingen extra bij.

1)

Deze keer ga ik het puntje per puntje doen. Dat maakt het overzichtelijker voor mij.
Dus eerst puntje 1, dan 2, dan 3, ...
Daarom zal ik mijn gelezen boek van Stephen King niet meetellen, maar ik gok er wel op dat hij in 2016 met een nieuw werk afkomt.

2)

Ik ga geen puntjes combineren. Elk puntje een ander boek dus.

30 boeken in 12 maanden deze keer. Dat moet toch lukken.
Dat is ongeveer 2 of 3 boeken per maand.

We beginnen natuurlijk wel met een klepper.
Punt 1 is namelijk : een boek lezen dat meer dan 600 bladzijden heeft.
En dat is toch wel erg veel.

Ik ga ook zoveel mogelijk in mijn eigen boekenkast kijken wat ik nog ongelezen staan heb.

En toen kwam ik voor puntje 1 Jonathan Franzen tegen met Zuiverheid.

En ik wil een boek voor de Challenge afwisselen met gewoon een ander boek.

O. Ik heb er zin in.

Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan denk je? Voornamelijk lezen natuurlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten