maandag 11 augustus 2014

Uitgelezen in juli 2014

Alle boeken in juli werden uitgelezen op vakantie.
Ik kon er minder lezen dan ik wilde door de kinderen en vooral dan door Mats en Lies die we voortdurend in het oog moesten houden (zie zwembad en stenen trappen). Kleine Fee (onze baby)zorgde er dan wel weer voor dat ik één dwarsligger uit kreeg doordat ik het voeden in bed deed.

Uitgelezen dus:

De glazen stolp van Sylvia Plath
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch
Hemel en aarde van Nora Roberts
De jongste zoon van Bart Meuleman
Een stil geloof in engelen van R.J. Ellory (als dwarsligger)

Eigenlijk vond ik vier van de vijf boeken hele goede boeken. Het was dus een goede vakantiekeuze.

De glazen stolp van Sylvia Plath las zeer vlot en vond ik zeer goed.
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch vond ik schitterend. Ik heb van hem afgelopen week al opnieuw een boek gekocht (als dwarsligger om te lezen in bed)
Hemel en Aarde van Nora Roberts was het vervolg op een boek dat ik eerder las en is eerder een saai boek, te romantisch, te voorspelbaar, ...
De jongste zoon van Bart Meuleman vond ik goed, maar het begin van het boek vond ik veel, veel beter dan naar het einde toe. Toen begon het boek te vervelen. Het begin las ik gretig en ook dat over architectuur nog, maar het einde toe moet wel ontzettend vervelend zijn geweest want ik kan nu zelfs niet meer bedenken waar het over ging. Uitgelezen heb ik het wel !
Een stil geloof in engelen van R.J. Ellory is een prachtig boek. Dit las ik als dwarsligger in bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten