dinsdag 22 april 2014

Dansen op lucht

van Nora Roberts las ik gisteren uit.
Ik las nog niet eerder een boek van deze bekende auteur en ik vond het ook niet 'wauw'.
Het deed me meer denken aan een stationsroman verpakt als 'echt boek'.
Maar het was een goed boek om me weer te doen lezen.

Door de verhuis en wat ander soort problemen schoot het lezen erbij in. Alleszins toch het lezen van boeken.

Dit boek is het eerste deel van een trilogie.
Een vrouw vlucht voor haar oude leven en begint een nieuw op een eiland. Daar krijgt ze meteen een job aangeboden en de aandacht van een knappe man en  in een mum van tijd heeft ze het prima naar haar zin daar. Maar het verleden blijft haar achtervolgen.

Ik heb toch ook maar het tweede deel ervan besteld. Maar ik zou het alleen aanraden voor wie van makkelijk leesbare romantische lectuur houdt met een vleugje mysterie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten