zaterdag 11 januari 2014

Uitgelezen in december en 54 boeken in 2013.

Een goede leesmaand.

-Confidenties van en seriemoordenaar van Frank Van Laecke (bibboek)
-Kafka leeft van Marjan Berk (uit de bib)
-Van hieraf mag je gaan (over opvoeden van tieners)door Peter Andriaenssens
-Dagboek van een Chinees meisje door Ma Yan (uit de bib)
-Kathedraal van Raymond Carver
-Bloedbanden van Magdalen Nabb(uit de bib)
-Het spel der tronen van George R.R. Martin

Het beste boek was toch wel dat van George R.R. Martin. Nu wil ik alles lezen van hem.
Ook het dagboek is me bij gebleven omdat het me raakte. Door dat boek nam ik nog een steunkindje bij en gaf ik nog een paar microkredieten.
Het minst goede boek was Bloedbanden. Ik weet niet wat dat in de bib doet.

In totaal las ik in 2013 -54- boeken uit. Een gemiddelde van 4 à 5 boeken per maand. Dat is goed !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten